Bilder från helgen!

Igår på kvällen fick jag världens magknip och jag trodde helt serriöst att jag skulle dö!! Jag vaknar klockan 3 på natten och har ännu mera krämper, springer upp och ta tabletter (som jag brukar bli ännu sämre av) men inatt hjälpte det faktiskt. Så jag somnade om men vaknade med samma skit idag.

Idag har jag varit hos Hannah och fixat till mig i håret. Det var behövligt. Blev lite mörkare, tyckte det skulle passa nu till hösten..

Kommer hem och åker nästan med desamma ut till Lisa med Dea. Där fikar vi och ha det mysigt tills hon ska göra klar all sin packning för att dra tillbaka till Halmstad.. Usch, vi har haft så roligt alla tre i sommar så det känns tråkigt tt det nu helt plötsligt blir ett slut på allt. Men vi har lovat att ses så snart som möjligt och komma upp till henne.

Jag körde hem och Andrea satt med andan i halsen därbak medans jag satt bakom ratten. Vi klarade oss alla fintfint! Väl innanför dörren frågar Jens om jag ska med och åka bil. (Jag träffade honom på morgonen och då sa han att han precis hade klarat uppkörningen) och javisst, hade juh inget annat för mig. Vi mötte upp Joni och Sebastian (som också fått körkort precis) så jag tror vi var överallt där man kunde komma i Ronneby.

Bilder ifrån helgen:

Min framtida pose!

Puddingar!



Så mysigt sov vi på Fredagen!

Söndagens bilder:


Hon som är grymmast på att laga köttfärs!





Tjejer kan bäst!


En trött tjej väntar på att få åka hem:)

/M!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0