Arg och frustrerad!

Hela kvällen har jag tillägnat min tid åt att göra en ny fin tavla med en massa kort som jag framkallat. Jag tvingade med mamma ner på Maxi för att köpa svart färg så jag kunde måla ramen och lite så. Väl hemma sätter jag mig och pusslar ihop alla kort så det blir perfekt och jag vet precis hur jag vill ha det. Därefter går jag ut och lägga ner stort jobb på att måla ramen för att det ska bli så jämnt som möjligt. När jag kommer in efter det så ska jag lyfta bort glaset.. Och tror ni inte Malin har den oturen att glasskiten spricker?? Här har jag ägnat hela min kväll åt absolut I N G E N T I N G!!

Så nu nu är agritionerna borta.

Annars har dagen flytit på som vanligt med jobb oså. Var o käkade lunch på Kina. Blir lite smått sur att detta fina vädret ska komma just nu när jag jobbar?

I mon ska jag jobba osen är det helg. Det är efterlängtat att få sova någon timme längre men inte så länge att hela dagen har gått åt ingenting.


Kom tillbaka till mig, jag saknar dig så det gör ont i hela mig! =/

Sov gott!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0