Ännu en gång, skärpning!

Jag måste skärpa mig med att skriva i bloggen! Men detta med sommar och dator går inte ihop så vidare bra. Förmodar att det blir bättre nu när skolan drar igång igen..

I torsdags hade Dea och jag bestämt oss för att gå ut och spela golf vid 7. Klockan halv sju, öppnar sig himlen och det vräker ner regn. Det går inte över så vi bestämer att kolla på film ist.

I fredags så åkte jag, Lisa och Andrea in till Karlskrona för att äta middag eftersom Lisa åker tillbaka till Halmstad på tisdag.. Där satt vi i minst tre timmar och bara pratade och skrattade, så mysigt. Efter det gick vi upp till ngr vänner och sedan ut på stan igen. Väl hemma klockan 4  på natten så var vi helt slut och somnade ganska så snabbt i Deas lägenhet i Karlskrona. Vi vaknar alla tre runt klockan 8 och bestämmer oss för att ta det tidigt tåget hem redan vid 10. Det blev frukost på tåget och sen gick Lisa o jag en snabbis ner till stan för att fixa lite saker.

Jag fick skjuts hem och jag la mig så fort jag kom hem och försökte ta igen lite sömn då jag bara sovit 3 h under natten.

Vaknade och vi bestämde att vi skulle laga mat ikv eftersom det regnade. Vi var inte så sugna på att åka in till Karlskrona om det nu skulle regna hela kvällen. Sen när allt var framdukat och klart så kommer Martin, Emil och Anton också. Tur dom kom och kunde hjälpa oss och äta upp all mat.

Bara en liten stund innan vi skulle in till Karlskrona taggade vi upp oss med singstar och jag kan nästan tänka mig att hela mitt kvarté hörde hur fint vi alla 6 sjöng när vi hade tävling mot varandra, haha!

Väl inne i Karlskrona var det inte alls lika skoj som det varit dagen innan så vi blir inte där inne längre än till 1. Vi var fortfarande trötta efter gårdagen och Lisa skulle på dop idag så det var lagom tyckte vi.

Idag måste jag nog ta och börja städa upp mitt rum osen kolla i den nya IKEA katalogen som kommit och se om man får någon inspiration.

Bilderna från i fredags och lördags har Lisa, och hon har lovat mig att jag ska få dom så hoppas dom kommer in här i mon eller på tisdag:)

/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0