Ångest!

Usch ge mig 5 veckor sommarlov till!! Det hade behövts för just nu, kvällen innan, sitter jag i min säng och inser att jag måste gå upp tidigt i mon.. Det känns inte helt okej. Dock bara två dagar denna veckan sen så rullar väll allt på som vanligt och man glömmer att man haft sommarlov för ungefär en vecka sedan. Blickar framåt!

Det ska jag göra nu. Ett nytt liv även detta året. Kollade tbk på mina gamla inlägg och såg att jag skulle ha mig ett nytt förra året också. Och det känns lite som jag lyckades med det. Så nu är det dags igen. Jag ser fram emot det!

I mon börjar jag klockan 8.10 och hoppas på att man inte behöver gå hela dagen. Sen på kvällen skulle jag vilja ner till gymmet och kolla aerobicen om den är ngt att ha denna terminen, vilket jag hoppas på.

Nahe film nu sen sängen:.
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0