upponer!

ALLT är verkligen helt upponer, stooooor suck!!

Sitter just nu med denna jävla historian som ska vara klar tills i mon och kan inte ens två meningar utantill.. Provet kommer gå skit! Ligger 20 sidor efter i matten, en engelskabok som jag läst 30 sidor i och förstår knappast rubriken. Jo det gör jag, men det är tungt. Ett stort SO arbete som jag ska redovisa muntlig och åhhh, blir ledsen bara jag tänker på allt som är kvar innan man kan pusta ut och känna att sommaren börjar närma sig..

Skolan idag och jag mådde sämst! Tror jag går runt med feber utan att jag vet det och denna jävla magvärken! Vill bara springa till toan varje timma och spy upp allt!

Har iaf börjat ett nytt liv och har tränat tjejerna idag som jag itne gjort på flera veckor. Sanna va också på plats och vi va alla lite småtrötta så blev skrattfylda timmar! :) Tack o lov att man fick visa sina smilegropar!!

Nahe buttra Malin ska lägga sig och tjura resten av kvällen, det gör hon nämligen rätt i!

/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0