Tjiiiingeling!

Idag har det varit riktigt hett ute, så jäkla skönt! Sommaren är påvääääg:)

Vaknade och var på normalt humör och cyklade till skolan. 20 grader redan på morgonen och det var så himmelskt härligt.. Hade matte och fick för en gångs skull mycket gjort, så nu ligger jag bara 10 sidor efter, se om jag kan ta igen det i mon:) Sen var det svenska och jag nästan bokstavligt talat somnade. Sånt där med poesi är inte min grej och intresserar inte mig heller. Sen hade vi spanska och det är juh inte mer än OK.

Jag och Linnea gick till stan för att hyra filmen till den engelskaboken vi läser, finns inte en chans att jag ska hinna klart, så får göra en såndär fuling denna gången. Men jag hittade dock inte min film, så får fortsätta leta.. Träffade Line på stan så hade sälle med henne hem:)

Kom innanför dörren och bestämde mig för att sola! Där låg jag på alltanen i flera timmar och bara njöt av hur varmt det var:)

Åkte ner till Maxi för att hjälpa mamma, eftersom hon fortfarande inte är bra i foten. Sen gick jag upp till gunilla och skulle hjälpa henne med ögonbrynen. Hon är så söt! Skickade ett sms och frågade om jag kunde hjälpa henne:) Självklart!!

Kom hem och insåg att jag inte mådde allt för bra för att kunna träna, ont i huvudet, förkyld och allmänt slö.. Så det fick bli en hemmakväll:)

Nu ska jag snart sova, och i mon är det fest!! =D=D TAGGA!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0