Tingeling tingeling

Heeejsan!
Igår blev det inget här i bloggen för mina kära vänner Rassus och Basse är hemma ifrån där dom bor nu, så Milan och jag åkte upp till dom med en kladdkaka och glass för att spela kort och bara prata. Kändes som de gamla tiderna! =))

Förövrigt har Rassus en riktig sötnos till lillasyster, vi fick oss en massa skratt åt hennes kommentarer:) Det lilla jag förstod av vad hon sa;) haha!


Idag vaknade jag och var riktigt trött och mådde illa. Men tog mig till skolan i vilket fall som. Skönt att ta cykeln till skolan utan at behöva ha en massa vantar och halsdukar på sig :)

Vi hade spanska, engelska och historia sedan idrott. Dagen var bara allmänt tråkig och efter det hade jag utvecklingssamtal, också roligt..^^

Fick reda på att begravningen för min klasskompis kommer vara fredagen då jag inte är hemma, känner mig så dålig.. Känns som jag itne bryr mig fastän jag gör det. Va inte med på minnesstunden eftersom jag va i trysil och nu åker jag iväg på hans begravning, dåligt som fan!

I mon kommer dte en präst till skolan som ska informera oss lite osen är det svenska. Sen blir det stan med Mil och Brassusarna innan jag ska klippa mig:) Sen träning på det, blir kalajs!

Kram på er!
/M!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0