Söndag kväll

Hej!

Ligger här i mitt nystädade rum och kollar på wipeout. Hade varit roligt och prova på den där hinderbanan. =)

Igår fick jag ta tag i o tvätta pappas däck, dock gick det snabbt så ingen fara. När jag väl va klar så fick jag ta bilen i farten också. Osen min cykel? Aja det blev fint och rent iaf. haha!

På kvällen sen hade vi gäster så jag passade på att vara hemma och bara ta det lugnt:)

Idag vaknade jag sent och kände att det va mycket som behövdes göra. Först skulle jag kolla lite på TV;) haha, sen skulle jag ner o träna, städa och efter det fortsätta packa. Efter TV tittandet gjorde jag mig klar för o åka ner till träningen, när jag sitter i bilen och är halvvägs ner kommer jag på att det är stängt idag så vi fick vända. Få ta det i mon ist:)

Väl hemma började jag städa och så smått packa. Så nu är jag klar för idag. I mon äre bara att packa det sista osen drar vi:)

Få se om det händer ngt ikv eller om det blir sängen för resten av kvällen.

Ha det fint!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0