Sjuk?

Har mått skit hela dagen idag!

I morse så vaknade jag tidigt för vi skulle till tingsryd och spela där:) Skickade ett sms till Sebban och frågade om han va hemma. Det var han, så vi tog oss en pratstund på "torget" med hans kompisar:) Trevligt!

Sebban o jag i 9an! =)

Nu är det så att mor lilla har fortfarande kvar sin rejäla stukning som hon fick sista dagen på Teneriffa. Hon går fortfarande med ett stort bandage och foten är extremt svullen. Men tillbaka till saken, detta betydde att jag fick köra:D Det var längesedan nu. Men det gick fint fint!

Kom hem och hade sedan jag vaknat haft ont i magen. Men nu var det värst! Hade så ont att jag inte ens kunde gå eller stå på mina ben, dom bara skakade. Fick svimattacker och allt svartnader framför ögonen. Så det fick bli sängen för min del och så förblev det hela dagen. Hade planerat att kolla på fotboll, men så blev det inte..

Så nu ikv tog jag febern och det visar sig att jag börjar få feber också:( Bara det går över så jag kan träna i mon och så jag kan gå till skolan. Missar så mkt annars!!

Medans jag kollade på TV, så kommer mamma in. Hon har hittat mitt minneskort till mobilen. Ni vet det som jag hade tappat bort för typ en månad sedan. Jag provade sätta in det igen och alla saker var kvar;) Haha, snacka om flyt! Så nu kan jag lägga över alla saker på det nya minneskortet eftersom det är lite större:)

Nahe mina ögon slocknar snart och jag tror jag gör bäst i att lägga mig under täcket och försöka sova bort detta:)

Go kväll!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0