Hola!

Hur är läget idag?
Med mig äre bra en aning trött.

Har fått något spralligt i mig som gjort att jag cyklat ner och hem från gymmet två dagar i rad. Ganska skönt men man inser snabbt vilken dålig kondition man har.. =/

Men cyklade till skolan idag och gud vad skönt! Lite sådär småvärme i luften:) Kom till skolan och där var det som i ett växthus juh! Pyhja. Men hade alla lektioner och cyklade hem:)

La mig på alltanen för att försöka lägga på lite bränna som jag flossat bort, men det va juh kallt som fasen. Inte van vid de här temperaturerna;) Nejmen ärligt talat, jag fick ta på mig strumpor för det blev kallt om mina fossingar när vinden kom..

Sen var det dags för att börja plugga lite, kom en bit på vägen och få ta tag i det i mon, PÅ RIKTIGT!!

Imorgon har jag nationella i Engelska A, och jag vill inte ens veta hur det kommer att gå. Sen har vi typ bara datakunskap sen äre helg, gutt! =D

Så nu ska jag lägga mig ner och läsa denna härliga engelskaboken som ska vara utläst om en vecka. Usch!

/M!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0