Haj! (stor fisk)

Hej på er alla!
Idag är Malin på mycket bättre humör och kan tom se den ljusa sidan av livet. haha!

Vaknade idag och bestämde mig att denna dagen skulle bli bra! Började med sovmorgon vilket är en stor tumme upp(Y) Sen cyklade jag till skolan med en flåsande Frida bakom mig som försökt cykla ifatt mig hela vägen. Hahaha, hör ingenting med mitt headset i öronen.

Kom till skolan och hade engelska, heeeeeelt onödig lektion och jag fick inget gjort. =D

Historiaprov och vet faktiskt inte hur detta gick, men skulle chansa på att det inte gick sådär toppen precis...

Gick och åt med Flisis och hade det trevligt. Sedan for det av mot idrott, lat som jag är valde jag att gå en runda ute i det fina vädret. Och jag va inte ensam:) Vi blev ett gäng på 6 personer som gick och gick. Vi kom till trollsjön och där tog två utav alla ett svalkande dopp. Haha! Gick tbk och hade en riktigt trevlig idrottslektion:)

Filip och Linnea var med:)

Louise också:)

Ludde och Hampe skulle ta sig ett dopp! Ett, två...

TRE! =D

Linn hängde med hem och nu är alla aktiviteter avklarade för dagen, kan äntligen pusta ut! Ska inte göra en enda sak ikv, fastän jag borde plugga så tog jag inte med mig ngr böcker hem så oops iget o göra åt;)

Ska bara göra saker som jag kan koppla av utav:)

Imorgon så är det en kort dag och det är skönt. Har inga planer, men skulle behöva komma in till Kna.. aja ett senare problem:)

/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0