Ett besök i Saxemarahuset!

Hallåja gott folk, Malin är varm! Hon har provat alla sina par byxor som hon hade i sin garderob. Och tro det eller ej men hon kom i alla sina 43 par:) Fanns vissa som jag glömt att jag ens hade kvar eller haft. Fanns ett par byxor som jag haft sen femman, tro det eller ej jag kom i dom, överlycklig(Y)

Idag har jag varit hos Milanbruden hela dagen och vi har pysslat om varandra. Tur att man kan göra så lite för att glädja personer här i världen:)

Förövrigt har jag bara pluggat Historia idag, inte hunnit med ngt annat skulle gjort matte men så blev det inte. Milan var viktigare!! Så få lägga i en högre växel nu i skolan så jag hinner:) Ska även plugga lite nu senare:)

Annars ser jag bara ännu mer ut som en fläckig ko för varje dag som går, brännan har redan försvunnit och jag kämpa förjäves att få tbk den, men det går inte:/ Få säga att jag lagt en grund till Spanien nu framöver:)

Ha en fin söndagskväll så hörs vi i mon en runda:)

Frid till er alla!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0