Dåligtdåligtdåligt!


Fy vilken dålig uppdatering, men har varit sååå mycket:)

I torsdags var de gamla hela gänget samlat och vi va hos emma för att ha trevligt:) Jag kom sent eftersom jag tränat och insåg när jag kom att det spårat ut för en del personer^^ Satte mig med Lisa och där satt jag resten utav kvällen och pratade om hennes liv i halmstad och mitt i ronneby. Milan hängde med hem och snarkade ljuvt hela natten. ^^

Igår hade vi kalas för min mormor som snart fyller 80 år =) Men innan dess hade jag lovat far min att tvätta däck (skulle arbeta bort min telefonräkning) haha! Men milan och jag la oss ute i solen och försökte få oss en lite brunare nyans, gick väll sådär.. Sen ringer hennes mamma och frågar om vi ska med på fotboll, perfekt tänkte jag! jag tvekade inte många sekunder, vad gör man inte för o slippa tvätta pappas däck?;) så vi åkte med till asarum där saxemara spelade. Var typ en åker med lite gräs på, och luktade riktig ladgård. Härligt! Men det va sååå mycket bättre att sitta där än att vara hemma och tvätta däck;) haha.

Kom hem och kalaset skulle börja. Allt var trevligt och hela släkten var samlad, alla mina kusiner hade kommit hem från alla möjliga ställen i detta land och det va hur mysigt som helst. Sen hände det ngt som gjorde att stämningen sjönk till noll. Inte värt att nämna här men det slutade med ambulans. Tur väl är väll att min moster är sjuksköterska och kan lugna ner allt folk.. Men efter besked om att allt var bra så kunde vi fortsätta och bygga upp stämningen igen.

Det blev senare på kvällen och jag, min syster och mina kusin + deras sällskap bestämde oss för att gå ner till café och matsal eftersom det var livemusik där. Och jag hade riktigt roligt!! Är alltid lika kul när mina kusiner är i farten^^ haha!

Idag vet jag inte vad som händer, hade tänkt åka in till kna men sov halva dagen så hinner nog inte det. Så jag får väll leta upp en gamal bikini som jag kan ha på teneriffa när jag åker:)

Glad påsk på er alla!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0