Cykelnojja!

Har drabbats av ngn lustig cykelnojja, haha!

Idag hade vi nationella i engelska, vilket inte är min grej. Sen hade vi håltimme i typ två timmar och sen datakunskap. Onödig väntan på det där ämnet. Hade lika gärna kunnat göra det här hemma, men men.

Efter skolan gick jag hem och la mig och försökte pressa, men vafan! Kallt som bara den juh. och känns inte som om det blir ngt resultat.. Iaf, gick in och gjorde lite på historian. Bara lite kvar så får nog göra det i mon:)

Sen kom Milan vid 6 tiden och vid kvart i sju började fotbollsmatchen i kallinge som vi skulle kolla på. Så jag fick ett ryck och frågade om vi skulle cykla upp. Hon gick med på det. (vi får sånna ryck ibland) 10 minuter tog det dit och vi cyklade snabbt som fasen för att hinna i tid, sen 15 minuter hem.

Under fotbollsmatchen kan jag säga er att jag frös som om jag inte kunde göra ngt annat. Ballerinaskor och byxer som går till knäna är inget att rekomendera på kvällen när solen gått ner;)

Kom hem och ligger nu för att tina upp! Fötterna är fortfarande frusna^^ haha!

Nahe, TV osen sova!!

Ta hand om er :)
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0