Back in sweden!

Fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy vad kallt det är här! Det var min första tanke när jag kom ur flygplanet igår, när jag vaknade idag och när jag kom hem efter att ha gått hem ifrån skolan.. Ta mig tillbaka till paradiset, Teneriffa:)

Lite kort om resan:

Varje dag har det varit sol och jag kan erkänna att jag snålade med solkrämen en aning, brände sönder mig redan andra dagen. (Det straffar sig nu ngr dagar senare, flossar som en gris!)

Lite växlande molnighet de första dagarna men det va bara skönt. Va upp mot 40 grader i solen så det brände på hela kroppen. De två sista dagarna var det strålande solsken och klarblå himmel, me like! =)

Hann med lite shopping och en massa god mat på kvällarna! Det va semester på hög nivå!




Men nu är jag tbk och ser dessa härliga pluggveckorna framför mig... Men innan jag ska ta tag i allt ikv så ska jag träna, det är något jag riktigt längtat efter!! Har legat på latsidan på tok för mycket nu i en vecka och bara ätit, så NU ska det bort =D

Sen ikv är det dags för både, historia, samhälle och någon uppgift som vi fick i idrotten. Hoppas jag hinner bara!

Grattis säger jag till min mamma idag också!! =)

Ha en underbart bra dag.
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0