Trött, tröttare Malin!!

Idag ni, så steg jag upp redan vid klockan 6 =D Stolt som en tupp! Men det va inte lätt gott folk. Va så man bara ville vända på sig och dra täcket upp till öronen för att sedan somna om. Men få se det som att jag kna göra det i mon ist(:

Idag blev det en kortisdag i skolan. Slutade 12.25 och snabbt som attan drog Linn jag och Elin o åt. Hungriga som stora björnar^^ Haha!
Men vi åt snabbt och Line hängde med Mor och mig in till kna. Hon tog tåget hem lika snabbt när hon kom på att hennes mormor skulle komma och fira henne. Sikken koll den där bruden har;)
Men mamma och jag fortsatte och jag som inte tänk att shoppa så mkt eftersom det gick åt ganska mycket pengar uppe i linköping förra helgen så trodde jag feeeeeeel! Tur att mamma är med så jag kan tömma hennes konto också^^ hihi!
det blev:
-Två par byxor
-Ett par träningsbyxor
-Två träningslinnen
-Två skor
-En tröja
-Ett linne
-Ett par mjukisbyxor
-Ett par varma benvarmare



Så nu ska jag välle ändå kunna klara mig i någon vecka till. skojar! Klarar mig nog ett bra tag. Det är bara en jacka som saknas, men det ska man välle kunna fixa på något sätt^^

Rolig fredag dock, naat! Suttit och pluggat tills nu och det känns som att jag har mer än hälften kvar. Så min helg ser bara ut som om jag ska plugga ihjäl mig. Men jag kan iaf kryssa för historian för den har jag gjort ikv och lite på spanskan. Har Engelskan, matten och samhällskunskapen kvar.. pust! Blir aldrig av med skiten.

Morbror Mats och hans sambo Emma kom på ett besök innan idag. Treevligt tkr jag, inte träffat dom sen i somras så det fanns mycket att prata och bråka om;) Haha, att han och jag alltid ska börja tjabba om onödiga saker. Fast bara släktkärleksbråk;) Den ni! Haha!

Och i mon bär det av till farbror som fyllt år. Så då blire god mat, och när jag kommer hem blire plugg, igen!
Ha det kalas gott folk!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0