Trött

Usch blir inte av med denna nedrans halssaken!
Vaknade i morse och kunde inte ens prata:o Så in och dricka ngt varmt och vipps så fick jag fram något litet ljud iaf. Det är positivt.

Skolan idag var väll ganska slapp och härlig. Iaf, jag trodde jag skulle dö av hunger på de tre lektionerna vi hade innan. Och jag har kommit på att jag äter ganska mycket för att vara Malin nu för tiden. Det måste vara för att jag börjat träna sådär som jag gör. För det va samma sak för Eline:P Haha, man vet aldrig. Det kanske blir två biffar utav oss ;)?

Nej men vi skulle ut och springa på idrotten idag, men eftersom min hals inte tålde det utan att man fick blodsmak i munnen så gick jag rundan iaf. Och ganska tur var väll det, för rätt vad det va så skulle folket springa 2 varv:o Ja, och när jag springer orkar jag bara till fårhagen =)) haha!

Vi slutade och Linn skulle hänga med hem till mig innan vi skulle o truddelutta! Det gick la bra.

Hade inte tänkt vara långvarig eftersom jag inte mår allt för bra. Så detta va väll en kort berättelse om hur min dag sett ut. Och i mon blir det till o träna, om halsen tillåter(:

(Och riktigt sådär ynklig är inte jag som han på bilden, men det kanske kommer. Man vet aldrig, men få hoppas på att jag slipper feber och skit)

Sussa gott! =D
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0