Tiiiiiiiiiisdag

Usch nu är det höst!:( Cyklade till skolan idag och vädret såg juh ändå ganska hyffsat ut, ända tills jag kom utanför dörren. Och inga vantar hade jag heller på mina händer. Så huuu vad jag frös.

Kom till skolan och spanska var det första.. Blää! Så dryg är hon. Sen blev det naturkunskap och historia. Och sen dags för idrott.. Ute i spöregn, blir man inte glad av det där eller? Nej inte jag iaf. Sura miner hela tiden och visst, det hjälpte inte så vidare mkt förutom att jag kommer vara ännu mer förkyld i mon än vad jag redan är. Men sånt är livet^^

Nu har vi bokat biljetter till Linköping från fre-sön. Emilia och jag då alltså och wiiiie vad jag längtar!! =D Ska bli riktigt roligt asså(:

Nu i veckan ska jag bara börja packa och sen trääääna, för det är på tiden att jag börja göra det nu igen. Nahepp plugghögen där ute MÅSTE göras idag eftersom det itne blev något igår.

Så det blev inte så mkt uppdatering, men det jämnar ut sig med tiden sen gott folk=)

Pussokram!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0