Spinning

Yes box, då har man gjort sig förtjänt av en helg:) Och det är sjukt vad snabbt denna vecka har gått. Och tur är väll det, för då kan man bara se fram emot höstlovet.

I skolan idag, hade vi först Historia. Och gud bevare mig, våran historialärare är juh bara för skön asså:)
Men iaf, efter det blev det naturkunskap och vi skulle ta oss till Härstorpsjön, där vi skulle leta liv i vattnet. Och det kanske inte är det roligaste precis, men vi fick göra det till en kulig grej och visst va det spännande att ta på sig dom där extremt snygga gröna "byxorna" och plumsa i vattnet UTAN att bli dte minsta blöt.

   
Klassen                        Eline, Linn & Jag                Eline & Linn   


      Linn, Frida & Eline              Tilde & Sara


Vi skulle dra oss tillbaka och eftersom potatisbullar inte är någon favvis hos mig så ringde jag pappa och gick ut o åt med honom ist, trevligt:) Mätt som jag blev rullade jag nästan ner till "andra våningen" där jag skulle fika med alla klassisar. Men usch det va jobbigt att fika eftersom jag va så mätt, så jag gav mitt till frida ist. Och den lille skiten får juh ner hur mkt som helst^^ Men det är bara posetivt, för det syns inte på henne ändå:)

Vi gick tillbaka till skolan och samtidigt pratade vi om saker vi varit med om i vårat långa liv. Och ojojoj, jag skrattade så jag kunde inte fortsätta gå på en liten stund.(: Men efter ngr minuter va vi back in school och förberedde oss på samhällskunskap. Och idag var det inte alls som förra fredagen då hela klassen va extremt övertrötta, men det va ändå inte en jobbig lektion. Ganska skönt på en fredagseftermiddag.

Vi slutade vid 15.40 och jag fick med mig Tilde, och Eline på Cyklingen. Linn kunde inte komma hem på något sett, vilket jag tyckte va tråkigt. Men inte så mkt o göra åt..
Vi satte oss på cyklarna och cyklade på som sjuttan! Det roliga med detta passet va att Tildes cykel började låta förskräckligt mycket. Typ som en rakapparat. Tilde undrade om allas cyklar vibrerade men det gjorde dom inte. Och när musiken plötsligen tysnade, hörde man Tildes cykel. Oj, vad roligt det va:) Och att inte bli svettig på ett spinningpass, det finns absolut inte i mina ögon!! Men det är härligt o veta att träningen gör lite nytta iaf.

Efter passet såg vi alla fram emot att få duscha av oss och sen hoppa in i bastun och sitta där och gotta sig. Men jag klev in i bastun och kom ut nästan lika snabbt, skiiiiiiiiiit kallt! Nästan som om man gick in i en frys. Men vi överlevde ändå^^^

Jaha, sen va det bara att sätta sig på cykeln och cykla hem, snacka om att vara helt slut sen när man kom in innanför dörrarna. Men man va ganska nöjd med sin insatts måste jag säga.

Och nu ikv hade jag hoppats på att åka upp och kolla på hockeyn, men känns ändå som om att det är lite sent. Men äh, får se:)

/M!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0