Spa och hockey (:

Äntligen Freeeedag=D

Idag slutade vi vid 10.10, nedrans guttit! Så som jag sagt tidigare i bloggen så skulle alla tjejerna i klassen dra till spa idag men det slutade med att vi bara va fem kvar.
Men ojojoj, vad härligt! Känner mig extremt avslappnad nu, kanon juh:) Eftersom vi nästan va helt själva blev det plask i poolen och snyggast hopp ifrån kanten. Min kanonkula tyckte jag va finast=D Vet att det är förbjudet att göra det där inne, men lite skoj måste man juh få ha tycker jag allt^^
(Bilder kommer)

Man blir riktigt slö av att bada och händerna är som russin fast 10 gånger värre:P Så hoppa upp på min racecykel och cykla hem. Väl hemma i ngr timmar, gör typ ingenting.. Men sen bär det av på hockey med Pappi och Milan banan. Och efter hockeyn hängde hon med hem hit en liten stund för att kolla lite resetider oså. Wiiiie!!!:D

I mon skulle vi åkt till malmö och hälsat på syrran, men så blev det icke. Och jag som hade sett fram emot att gå där på stan. Men jag får välla nöjja mig med Karlskrona i mon då. För nu kan jag juh åka ner precis när jag vill till malmö:D
Och i mon kommer Sebbanbabe hem, och då ska vi träffa honom och "the old gang" en liten stund på kvällen(:

Annars har jag en hel del plugg att ta tag i nu till helgen och träna, det måste jag göra nu. Har inte tränat sen i Onsdags, icke bra!

Ha det gött!
/M!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0