Söndag kväll

Jaha då sitter man här ikv igen efter att ha tränat aerobic en timme och core en halvtimme, löpning på bandet och lite styrka. Ja, helt slut vill jag lova. Men jag är nöjd, både för dagens och veckans träning. Nu är det bara att fortsätta såhär så slutar det kanske som jag vill =D

Jaha, igår kom Elin hem till mig på kvällen för hon skulle sova över. Anledningen till det va att vi skulle vara i Hoby klockan 09.00 idag för att gå en gymnastik-kurs. Usch ja! Det va la det drygaste på länge. Men träning fick man iaf(:

Jag drog mig hem och satte mig för att plugga. Hann inte så vidare mycket förens Eline kom och hämtade upp mig för vi skulle möta Linn och Frida nere på gymmet:)
Ja, det va riktigt roligt asså. Men styrkan är nog något tre av oss behöver jobba på iaf. Linn den muskelknutten!^^

Väl hemma slängde jag i mig en liten bit mat och här blev jag sittades.
Men jag ska snart ta mig i kragen för att gå ut o plugga. För det MÅSTE jag göra idag. Har dessutom en fete sovmorgon i mon så behöver inte tänka på att klockan tickar iväg när jag sitter med böckerna framför mig:)

/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0