Sömnig

Tjollahoppsan sa:D
Gissa vad jag gör? just det, pluggar:/ Usch vad tråkig jag känner mig, men jag säger som min pappa sa. Någon gång i tiden kommer du tacka idg själv för ditt arbete Malin. Tack pappa! ;)

Jaha, idag har vi typ bara varit ute i naturen med skolan. Spanska första och sen hoppade iv på bussen för att åka ut till saxemara där vi skulle kolla allt liv i vattnet och så:P Fröööös gjorde man vill jag lova, och efter bara ngr minuter var manetkriget igång;) Jag sa åt Ludde att lägga en manet i Linns huvud och vipps så gjorde han det =D Hihi, det va lite roligt faktiskt:)
Vi drog oss tillbaka efter två timmar och alla va super hungriga.. Dock inte världens bästa mat så knäckebröd och vatten blev det en hel del.

Dags för orientering på idrotten och herregud vilket äventyr måste jag säga:P HAHA!
Jag är juh så himmelskt rädd för djur, så en kontroll hängde inne i en fårhage, Eline och jag skickade in Linn och Frida för dom skulle hämta den. Men hallå? dom kom aldrig tillbaka?:S
Vi ringde och ringde men inget svar.. vi va nog ifrån varanda i säkert en halv timme:S Det visade sig att dom där två nissarna gått vilse? i brunnsskogen? ja om det nu är möjligt så.. Men vi hittade alla kontroller tillslut och jag va superduper nöjd med min insatts:)

Och nu är jag ganska så sleten, började städa rummet vid 12 igår kväll. Ja, när ska man annars hinna göra det? Har man fullt upp så har man:) Ha en bra natt, för det ska jag ha!!:)

Tjipp!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0