Snart ledig

Nu är det bara i mon också, sen tar jag heeeeeeeelg:D Helgen tillbringas tillsammans med Milan, Basse och Rassus uppe i Linköping i basses egna 1a^^
Jag tycker detta ska bli spännande att se vem som tar sängen och vem som ge med sig att ta bäddsoffan;) Fight säger jag bara;) Hahaha!

Idag hade jag sviiin ont i min rygg när jag vaknade. Helt lustigt. Men det gick över. Pluggdaaag idag igen. Usch säger jag! Och jag som hade tänkt ta tag i detta nu, men är helt slut på kvällarna. Efter att ha tränat tjejerna så drgo jag ner till gymmet. Tränade ett entimmas pass och nu hemma. Ska börja packa lite smått så hinner inte skriva alls mkt. Men efter denna helgen har jag nog en hel del bilder att lägga upp.
Så sov sött allt folk! =)

/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0