Sådärja

Igår:
Jaha, igår bar det av på en familjetripp till malmö som sagt. Körde väll runt nio och efter bara ngr minuter somnade jag. Men vi kom fram tillslut och skulle kolla på en massa områden och efter en halvtimme hittade vi huset som maja skulle till för upprop. Ja det va inte det enklaste vill jag lova.
Men vi körde henne dit hon ska vara nu de första veckorna nämligen till Lina. När vi kommer dit säger Lina att hon bor på sjunde våningen, och eftersom maja har fullt med packning så tar vi hissen. Tror ni inte hissjäveln stannar mitt i allt? Alla får smått panik kan jag säga! Usch!
Men vi lämnade henne och hon kommer nog ha det kanon bra där nere:)<3
Vi kom hem och jag hade tänkt dra ner och träna men skippade de. Va tvungen till att göra engelskan fastän jag läste den högt för min familj i bilen;) haha!

Idag:
ja här sitter jag nu och skolan börjar inte förens 11.45 då matte är första lektionen..
Dagens planer ser ut som såhär:
* Träna brudarna
* hem och plugga
* Ner till gymmet, (ska bara se om det är någon frivillig som hänger på. är juh inte roligt att träna själv)

Mer tror jag inte att jag hinner.
Men dags att käka frulle nu och sen dra sig ifrån hemmet för dagen:)
/M!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0