PluggisMalin!!

Ahh just det. Helt rätt!

Känner mig ganska klar med historian så nu har jag påbörjat samhällskunskapen.

Idag vaknade jag vid halv tolv och efter en snabb frukost och gjort mig i ordning på sisådär några minuter hoppade famijen in i bilen och drog iväg på släktkalas. Lååångt ute i skogen va vi. Va där i några timmar och va social och tillslut körde vi hem. Såklart kör vi onödiga rundor eftersom pappa "bara" ska kolla lite oså. Mhh, väl hemma satte vi oss framför TV'n och kollade.. Tillslut fick jag ta tag i mina studier och börja^^ Ganska stolt att jag faktiskt tog tag i det helt själv, dock ganska mycket hjälp utav min syster:D

I mon ska vi till mormor och morfar för att bli bjudna på mat och det är alltid lika gott där hemma hos dom! Senare på dagen ska jag ner och träna och sen måste jag börja lite med matten eftersom det är matteprov på måndag:/

Ska också bara passa på att säga grattis till Eline som fyller år idag:))

Men här tänker jag inte sitta mer nu, jag tycker nämligen sängen lockar ganska mkt:)

Så sleep well!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0