Ont i halsen.


Ännu en ny vecka och nu är det "bara" 7 veckor kvar till höstlov:) Får hoppas på att det går snabbt, men mycket ska juh hinnas med innan det.

Vaknade upp idag med att ha fruktansvärt ont i halsen:/ Och inte försvann det under dan inte. Så jag får väll leva på halstabletter nu framöver. Får dock ganska ont i magen efter ett tiotal. och inte hjälper det heller.. attans!

Vaknade vid 9 idag, trotts att jag hade sovmorgon till 11.45. Men jaha, där låg jag och försökte att somna om men jag va liksom pigg på något lustigt sätt. Så jag gick upp och tog allt i dubbel tempo för en gångs skull. Cyklade till skolan och matte va då första lektionen. Blev inte mycket gjort där inte. Men det va ganska roligt för när vi skulle till salen så gick Jag, Linn, Hampus och Eline. Så frågar Hampe: men är vi inte här uppe? Jag som trodde mig veta allt sa: Nejnej, vi är här borta! Så vi gick bort i skolans ände och när vi kom dit va det inte en kotte i klassrummet. Och sen fick man höra hela vägen tbk till det rätta klassrummet: vad var det jag sa?^^ Men aja. vi kom rätt till slut iaf.

Efter matten väntade svenska och samhällskunskap. Men efter skolan tagit slut skulle jag ner och träna tjejerna helt själv, eftersom Sanna fått maginfluensan inatt, och usch, det vill vi inte ha!! Men det gick bra iaf.

Sitter här nu med all plugg framför mig och försöker koncentrera mig, och gissa hur det går då? mmh, just det, inte bra! så jag får nog ta ett break i det och återkomma till pluggandet. Men men(:

Veckans planer:

Tisdag:
* träna

Onsdag:
* Utebajsdag i skolan :(  (gillar inte friluftsdagar)
* Träna tjejerna
*Cykla ner till gymmet och träna med Linn och Eline (Aerobic)

Torsdag:
* Sånglektion
* Ner och träna tre pass med Line (BB, Core, Bodystep)

Fredag:
* Har vi tur slutar vi runt tio och isf hade vi tänk att dra ner på spa alla tjejerna i klassen, mysigt! :)

Söndag:
*Träna (Ronaerobic, core)

Mer än detta har jag inte planerat!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0