Nytränad och nyduschad.

Är de inte det bästa med träningen att slänga sig in i en dusch och bara tvätta av sig? Det tycker iaf jag:)

Skolan idag va inte så vidare jobbig eftersom det bara va engelska, matte och estetisk verksamhet som stod på schemat:) Slutade också en halvtimme tidigare, vilket aldrig är fel.

Efter det skulle jag ner och sjunga en truddelutt och sen skulle jag sticka ner till gymmet för att få mig en träning på 4 pass. Eftersom Eline också skulle hänga på att träna dom passen med mig så fick hon följa med mig hem efter skolan. Mamma körde ner oss till gymmet och där mötte vi upp Emilius.
Hon va med oss på Bodybalance och Core. Och tjaa, balansen kanske är något man ska träna upp, eller vad säger ni tjejer?;) haha!
Efter det tog Eline och jag oss in på dans vilket va ganska tråkigt och förlite utmaning enligt oss. Sen efter det va det dax för bodystep. Och äntligen fick vi svettas!!! =D
Och jag känner redan nu att träningsverken blir jobbig i mon. Men det stoppar inte, för i mon blire dags för cyckling fast med Tilde, Eline och Linn. Muy trevligt måste jag säga:)
Roligt att det finns lite folk som känner för att förbränna lite utav sommarens onyttigheter.


Fick också en beskrivning på min låt som jag fick i sångläxa idag, att den skulle vara ganska fin och hemsk. Och just nu sitter jag och lyssnar på den och den är verkligen helt underbart bra:)
Ny favvis, iaf för veckan;) haha!
Men den är fruktansvärt hemsk! =/



Nej, jag tycker jag ha gjort mig förtjänt av att gå och krypa ner i en kall och skön säng nu efter passen.
Föresten? va det någon som hörde ovädret i natt?:o läskigt!

Sov gott allt folk! :)

/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0