Nu sticker Milan och jag:)



Nu är det inte långt kvar tills vi ska ner till Resecentrum och sätta oss på bussen till växjö, där vi sedan ska byta till bussen som går till Jönköping och till sist ska vi hoppa på bussen till Linköping=D
Tror jag fått ner allt som jag behöver och lite till. La ner kudden nu och det va det sista som skulle ner i min rosa resväska.
Ooops, helt plötsligt blev den svår att stänga:o Och jag som ha kunnat stänga den hur lätt som helst innan.. Men jag fick igen den, dock kommer jag få köpa en slags påse där uppe så jag kan ta med mig allt jag shoppar där uppe, lite tråkigt skulle det juh vara om jag måste lämna lite kläder uppe hos Basse^^

Ja, sådär ska väll min dag se ut i stort sett, sitta på en buss tills klockan blir 18.15.. Då är det sagt att vi ska vara framme, men om man kan lita på det är juh verkligen frågan?

Skönt att jag inte gick till skolan idag, hade verkligen inte orkat det. Helt slut efter de här dagarna och jag som säger att varje vecka går snabbt.. Denna har INTE gått snabbt! Kanske bara för att man längtat efter helgen och att bara få ta det lite lugnt. Och komma ifrån plugget lite..

Nehe ska väll kola så jag inte glömt allt för mkt nu, sen hörs vi på måndag morgon om inte innan;)

Take care!

/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0