Måndag



Vaknade mitt i natten idag, hade så nedrans ont i min mage. Trodde först jag skulle behöva spy. Men jag som inte gillar det sväljer och sväljer.. Usch ja, somnade om sen iaf efter ngr timmar.

Jag sov och sov hur skönt som helst ända tills väckaklockan ringde vid 10.40 =/ Låg och drog mig en aning förlänge så det blev stressigt som bara den. Men jag hann. Upp på cykeln och shiet vad kallt det va då. Riktig höst nu typ:S Skolan är juh sådär rolig men den tog slut den också:P Så ner till hallen och träna med brudsen. Körde nästan bara styrka med dom och som belöning fick dom hoppa lite redskap också. Tog cykeln hem och nu va det ännu kallare. Buhuuu!

Sitter just nu och försöker trycka in engelskaglosorna och det gååååår inte!! Blir så trött på mig själv att alltid spara detta till sista sekund. Men får nog sätta mig ute på rummet och verkligen skriva ner dom denna gången.

Veckans planer ser inte så annurlunda ut som vanligt. Förutom att det blir Linköping på Fre-Sön med Milan. Upp och hälsa på dopis och Rassus kommer ner också. Muy trevligt måste jag säga =)) Wiiie!

Annars är det träning som gäller nu i veckan, är fortfarande förkyld. Men måste nu asså!

/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0