Lördag

Kvällen igår slutade med att Eline tog tio tåget in och jag hämtade upp henne vid stationen med moppen. ( inte ofta jag använder den kan jag tala om) Men iaf, jag skulle upp tidigt idag och hon skulle ta tåget hem i morse så vi tog det bara lugnt.
Vi kollade på filmer och snackade samtidigt. Vi berättade saker vi gjorde när vi va små och shit vad vi skrattade=D haha! Men iaf klockan blev efter 1 och vi gick o la oss.

Vaknade upp till detta tråkiga vädret och gjorde oss klara för dagen som väntade. Pappa skjutsade ner Eline till stationen och alltid ska hon glömma ngt:P men men.
Gunilla kom och hämtade mig och det va hon som skulle ta mig till Lyckeby. Klar där inne drog vi till Amiralen och jag bjöd henne på fika(: Vi gick och småkollade i affärerna och jag hittade bara en väska och en halsduk. Men alltid något juh:) Måste hålla i mina money nu om vi ska upp till Linköping snart, eller om jag ska ner till Malmö och shoppa höstnytt(:

Och vipps! Så sitter man här igen.. Försöker få tag på Elin för vi ska på kurs i mon i Hoby. Tidigt som fanken dessutom. Men efter det ska jag ner på gymmet. Och inget nytt att Eline ska hänga med ner men i mon ska även frida också ge sig på att ^^ Få se hur detta ska gå =D

/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0