Lättnad!

Puuuh, sikken lättnad det va att lämna in de tre uppsattserna idag. Va nästan så jag riktigt slängde ner dom på bordet:P Skön känsla det där^^
Matteprovet var kanske inte en riktigt lika härlig känsla, va mer att man gick ut ur salen med en liten klump i magen.. Trodde inte jag hade missat så vidare mkt, men men. Nya tag!

Idag har det varit en lugn dag.. Och sikken lustigt väder:S Ena stunden skiner solen och sen regnar det som aldrig förr.. Och mörkt är det redan klockan sju på kvällen nu också. Jag säger som Tilde sa idag:
- Nu skulle man vilja att det va vinter och man kunde ligga i soffan med en varm chocklad^^ Hade inte varit fel.. Nästan så man längtar lite till den första snön kommer :)

Jag har tränat barnen ikv också.. Givetvist glömde jag nyckeln hemma så där stod sanna och jag med en bandspelare och redskap och kom inte in i rummet. Bra jobbat malin(Y) Jag menar, man kan juh inte ha allt i huvudet.

Sen jag kommit hem har jag bara tagit det lugnt. Funderar på att krypa ner i sängen och kolla på en riktigt, riktigt rolig film. Skratta, det är min grej det! =D

Nehe jag få se vad som hittas på(:
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0