Igår, idag och i morgon

Todeloo :)
Kan ju kanske börja med att berätta för er om gårdagen.

Igår:
Utebajsdag va min inställning men jag blev glatt överraskad, för  vi hade ganska roligt faktiskt. Eller ah, vi hade sjukt skoj kanske jag ska säga. Trotts att vädret inte va någon tia så klarade vi oss bra ändå.
Olika stationer med lekar osv ledde till hur många skrattanfall som helst. Ett utav dom största skratten jag fick va när vi skulle bygga pyramid. Kan tyvär inte säga vad som hände förutom att jag låg nere på marken och försökte få i mig lite luft iaf. Men med Eline och Frida som håller mig om en varsin arm och försöker få upp mig är det helt omöjligt.
Alla tre börjar skratta och klassen ställer sig runt oss och undra om jag grät för jag va ledsen. Men nej, det va för jag skrattade så sjukt mkt.
Visst hände andra småsaker också som fick mig att börja skratta bla. Tilde som gjorde "sälen" med Ludde på ryggen och helt plötsligt bara försvann. Nej en riktigt lyckad dag måste jag säga :)
Linn hängde med hem efter och skulle hjälpa mig att träna kidzen. (Y) Efter det blev det gymmet! =)

Idag:
Idag har jag en såndär fete träningsvark i mina armar:S Kunde juh inte borsta håret i morse utan att skrika. Men sånt gillar vi:)
Engelska första, och det ända som verkar finnas i den där gubbens huvud är läxa, läxa, läxa.. Helt sjukt vad han proppar på oss. Men ska väll lösa detta så som jag löste min engelska läxa igår kväll;) Ta upp telefonen, slå fridas nummer och säga som det är^^
Blir dock ingen träning idag:( Eftersom Eline blivit sjuk under natten och Milan va tvungen till att plugga så..
Vill inte träna själv, är sååå boring.

I mon:
I I mon slutar vi lite efter tio. Är det inte härligt?:D Historia första och sen M-tid.
Efter det drar jag och några till ut på spa!!!!!!  Ska riktigt njuta och hoppas på att samla ny energi till nästa vecka;D

Så jag hade faktiskt tänkt att börja med denna nedrans engelskan när jag ändå har tid liksom. Hörs kanske senare!

/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0