Helgen är över..

Och så var det söndag, igen. Tusan vad tiden springer iväg.. Den går så snabbt så jag hinner knappast uppdatera här i bloggen. Men nu har jag tagit mig lite tid att sitta här ngr minuter iaf:)


Lördag:
När man äntligen hade chansen att få sova ut så vaknar man juh givetvist vid tio.
Men upp och hoppa Malin! Yes, jag va klar vid elva och då åkte vi ner för att hämta Maja på stationen. Vi åkte in till Kna då även Eline följde med för att kolla på kläder.
Jag som va genomförkyld och förmodligen hade feber stod i provhyttarna och frös och svettades osv. Men jag klarade mig igenom det. Väl hemma hoppade jag lite snabbt in i duschen och sedan kom det gäster.
Äter o äter o äter o äter...
Men Line kommer in vid sisådär 21.00 och vi drar oss bort till Sebban för att hälsa på honom. Där satt vi nog bara i någon timme.
Vi gick vidare och hamnade hos min syster där dom hade förfest. Vi åkte med dom vidare och ja, jag ångrar ingenting den kvällen. Ett utav bland topp 10, så roligt hade jag:)
Taxi hem vid tre halv fyra någon gång och Milan, Line och jag somnar pang i sängarna hemma hos mig.

 
                                      Påväg ifrån sebban till syrran:) Milan mötte vi upp på mitten av vägen=)




Söndag:
Vaknade upp och där låg vi och pratade om gårdagens händelse i någon timme. Line åkte hem medans milan och jag tog oss en stadig frukost =)
Hon kommer tillbaka nästan lika snabbt som hon åkte hem och vi hämtade upp frida sen var det dags för hockey inne i kna.
Hmm, har väll sett bättre matcher kan jag säga. Men som tur va kom "Broder D" och vi fick åka med honom hem. Wiie vad jag gillar att åka bil =)

Nu är jag hemma, gjorde klart min naturkunskapssak. Så nu är det "bara" engelskan kvar.
Det är som om han inte tror att vi gör något annat på fritiden än att plugga. Pust!
Men ska snart ta tag i det också:)

Hasta luego!
/M!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0