Grå dag

Sikken grå och trisst dag, fastän solen skinit...
Jag tror jag börja bli lite butter på den här skolan för tillfället och därför drabbas allt annat också.

Men iaf, skolan idag usch på den! Och efter skulle jag ner och träna tjejerna på gympan. Jo tjena, jag kände mig mer som en sjuksyster än en gymnastiklärare. Efter att ha skickat ett barn till sjukhuset och en som trillat och blivit svimfärdig och en som fick ont i knäet efter en krock så kunde vi äntligen börja med dom andra:) Dumt att jag är själv på onsdagarna med dom eftersom jag bara kan vara på ett ställe.. Allt bli så mkt enklare med Sanna på min sida på Måndagarna, tack o lov för det<3

Jag drog vidare ochstack ner för att träna själv, Linn hängde också på. Så nu känner jag mig faktiskt ganska duktig! (: Värd en stor, kall säng och bara lägga mig ner. Tänker inte röra någon pluggbok ikv, för jag har inte sovit gott på flera dagar nu! Så nu jävla rent ut sagt!

God natten!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0