Ensam igen..

Nu har min syster åkt ner till malmö igen och nu är det lika tomt som vanligt här hemma:( Tråkigt måste jag erkänna!!

Idag vaknade jag och jag kände mig lättad på något sätt, inte en aning varför jag gjorde det för så mkt som tynger en på axlarna just nu så..
Men iaf, gick upp och åt en snabbisfrukost. För bara någon timme va familjen bjudna på lunch hemma hos mormor och morfar:) Att hon kan laga mat ni^^ Rullade hem sen;)
När jag kom hem efter ngr timmar så satte jag mig ner och gjorde klar spanskan.. Efter det tog jag tag i att avsluta både historian och samhälsskunskapen. Tre saker avbockade utav fem. Ska sätta mig med matten senare eftersom det är matteprov i mon.. och sen kolla lite på engelskan också..

Så idag har det inte blivit någon träning. Fy skäms på mig asså! Blir bara slarvigare och slarvigare med det. MEN denna veckan har jag sagt till mig själv att nu måste det hända något!

Oj, nu ropar mamma att maten är klar. Och jag är fortfarande mätt ifrån mormors goda fläskfilé med potatis och den goda bruna såsen. och efterrätten! Men aja, sitta med som trevligt sällskap är aldrig fel:)

Go kväll!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0