En kall tisdag

Usch vad kallt det är idag, stod precis utanför gymet och väntade på att pappa skulle plocka upp mig. Och nej, man kan absolut inte stå i bara en tröja och ett par byxor längre. Får också lägga ballerinaskorna på hyllan nu tror jag och köpa in lite varmare skor.

Har varit stressad precis hela dagen!
Och känns som jag inte fått något gjort alls. Kommer inte kunna lägga mig inatt för ha mkt o göra innan dess.
- Packa
- Plugga (Så jag slipper ha med mig en massa plugg till Linköping)
- Tömma kameran och mobilen också
- Ladda den med ny och härlig musik
- Städa upp ute på rummet, mamma och pappa ha varit där och stökat till det idag eftersom dom ska ner och hälsa på maja och flytta ner lite saker.. Och ser ut som om dom letat efter något pyttelitet för allt är upp o ner! Kan ta sin tid
- Måla naglarna, har inte gjort på det superlänge men nu är det dags!

Ja ser väll ut såhär ungefär..

Va nere på gymet nyss som sagt och körde Body Balance och Core. Skööönt måste jag säga:) Och dessutom blire ingen skola för min del i mon eftersom vi åker "ganska" tidigt så:)

Hörs kanske senare^^
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0