3/9-08

Oj, det va ett tag sedan jag lämnade lite kladd här i bloggen. Men nu är jag här:D

Idag har det varit en kall dag i skolan. Förstår inte varför det alltid ska vara så himmelskt kallt och man ska behöva ha två stycken koftor på sig?
Men iaf, dagen tog slut,  vilket jag aldrig trodde den skulle göra, och jag hade sällskap med Fridus och Eline ner till stan. När jag sedan kom hem skulle jag laga mat eftersom jag skulle ner o träna efter. Det slutade med brända makaroner (: alltid något juh^^
Men jag tog av min förvåning cykeln ner till sporthallen där jag skulle umgås med mina gympatjejer i drygt en timma. Efter det stack jag till stationen för att möta upp Linn och Eline som skulle med mig ner till gymmet:) Haha, ojojoj vilka skratt jag fick när vi stod inne på aerobicen. Det va första gången för båda två också. Men dom va så duktiga sååå:) Vi bestämmde oss för att fortsätta vara duktiga och tog oss upp till löparbanden. Och eftersom jag hade cykeln ner dit, så cyklade jag hem också:)
Ganska stolt över mig själv från att ha varit rent ut sagt skit lat under sommaren.

Och nu hinner jag inte skriva så mycket mer, fick engelskaläxa idag tills i mon. Läsa en engelsk bok. Hurra!
Så det är vad jag ska göra nu.
Krypa ner i sängen läsa boken och sen somnar till "vänner".

/M!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0