Veckans jobbigaste dag, nämligen Tisdag!

Hejsan hoppsan!
Idag hade vi sovmorgon till tio för att precis när jag skulle hoppa upp på min racecykel ringer det på min mobil. Vem kan det vara tänkte jag, joooooo o inte milan babe:D Hördes redan när hon sa hej det är Milia att det va något som gjort henne glad:P Sedan sa hon:
- Vi har ingen spanska idag på morgonen.
Wiiie jag blev överlycklig:D Så jag la mig o vilade lite..
Men kom till skolan och hade Naturkunskap i ungefär 20 minuter för sedan var det dags att gå iväg och kolla på den dära teatern som ajg såg så mycket fram emot. Den va kass! Riktigt kass, visst jag har sett sämre men denna va nästan i klass med bottnen..
Besviken blev jag eftersom jag hade tänkt mig någon riktigt rolig och showig men nejnej denna handlade om tjaa, vet inte ens vad den handlade om^^
Men vi gick snabbt tillbaka till skolan och åt.. Därefter väntade idrotten, och jag trodde ärligt talat jag skulle svimma!! Konditionsövningar, inte min grej precis.. Örk för det! Men jag tänkte att detta ska väll också ta slut någon gång som allt annat gör och vipps så vad idrottslektionen över;)
Linn och jag cyklade hem, eller ah, Linn skjutsade mig;) Haha! Och när vi väl va hemma åt vi en liten bit äcklig mat eftersom vi inte är några kockar..
Vi skulle bara vila lite middag tänkte vi, och pang bom så hade vi båda två somnat=D Sååååå skönt!

Och nu är jag hemma igen. Lyssna och häpna, JAG HAR INGA LÄXOR ATT GÖRA!!!! jag känner mig fri, ääääntligen!! Fast visst lite har jag alltid o göra men det är inget stort denna veckan. Tack o lov för detta, nu kan jag ge gärnet på min träning och sömn ist=)

Bara detta gör juh mig på såååå mkt bättre humör så jag skulle kunna sitta här och rabbla upp hur många positiva saker som helst, men då hade ni nog somnat innan listan tagit slut. Så jag tror att jag måste avrunda här(:

Ha en trevlig kväll, för det ska jag ha!!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0