Två skoldagar kvar sen är det ledigt:)

Tjenatjena :)
Hur är läget med er? Hoppas allt är bra. Med mig, jotack! Vaknade på helt lustigt humör och va inte alls glad. Varnade kompisarna att detta skulle bli en misslyckad dag för min del så att dom kunde hålla sig ifrån mig om det nu skulle vara så;) Men dagen har faktiskt varit riktigt underhållande måste jag erkänna.

Började med matte och ja, den lektionen är juh som den brukar. Alltså genomgång och sen går vi ut och ta oss en bensträcka på typ en kvart;) haha!
Och sen hade vi svenska. Och lyssna o häpna, det va en fågel i våras klassrum!!:o Jag är skit rädd för djur och inte minst fåglar!! Usch detta va konstigt:S Lite roligt också haha. Men Ludde tog den och la ner den i fickan (de tkt jag va riktigt skoj) och sen så släppte han ut den i den vida världen igen;)

Sen blev det spanska, och där vare bara en massa genomgång till provet som blir om ngr veckor..

Och sen va det engelska sista lektionen. När vi då fick tillbaka provet och ett VG är bra för att heta Malin. Så jag blev super nöjd.. Haha!
Och lite senare in på lektionen vi började diskutera Torbjörns 2or som han skrev på tavlan. Ingen kunde se vad det stod och Ludde skriker snabbt när han ser detta:
- vafan är det där?
Torbjörn svarar inte utan radar upp alla siffror ifrån 0-9 och med detta ville han att vi skulle gissa. Inget va sig likt, och han va tvungen o säga det.
- En tvåa.
Vi bröjar skratta och tillslut säger Ludde:
- Nemen vafan! Det där ser juh ut som en sprattelgubbe utan armar.^^
Då började vi skratta, eller jag iaf med min kassa humor;)
Men tänkte man efter så gjorde de det faktiskt:P

Vi slutade en kvart tidigare och jag hade sällskap med frida en liten bit. Och då pratade vi som vanligt gamla minnen..

Och nu ska jag ner o träna tjejerna och sen bär det av till gymmet med Linn och Line :)

tjoooo!
/M!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0