Torsdag

Tjena alla människor:)
Idag hade jag sovmorgon så jag gick upp ganska sent och somn vanligt blev det stressigt i slutändan. Men jag cyklade på så snabbt att mina ögon sprutade och jga va varm när jag kom fram till skolan. Engelska första och sen lunch.
Åt ganska snabbt och sen blev det matteprov, och njaa det kändes väll inte så fruktansvärt bra faktiskt.. Och tillslut va det dags för veckans segaste lektion, Estetisk verksamhet!

Cyklade hem och tog det lugnt. Åkte ner till gymmet och där träffar jag sussi som precis hade tagit sig ett träningspass. Men jag övertalade henne om att följa med in på coren och det va vad hon gjorde, tackom! :) hade riktigt roligt där inne på passet så.. Efter en halvtimme idag fick det duga eftersom min mage inte tillät mera.. Grymt ont i den men kna erkänna att det blev bättre efter man tränat så=)

Och nu ligger jag i min säng och kollar på TV. Sikket liv! Nej men det är faktiskt skönt att bara ta det lugnt för en gångs skull..

Slutar vid två i mon, och det hade gynnat mig om mor och jag hade kunnat åka ner till team sportia och köpa mig ett par nya träningsskor eftersom jag "tränat" sönder dom andra^^ Där blev jag faktiskt lite stolt:)

Annars få man välle se vad som händer imon. Man kan juh alltid hoppas på ngt spännande;)
Go kväll!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0