Torsdag

Tjofräs!

Vaknade upp och hade samma huvudvärk som igår. Men jag kände att jag inte kunde stanna hemma en dag till. Så jag hoppade på cykeln och cyklade till skolan. Engelskaprov skulle vi haft första lektionen men jag hann skriva mitt namn och klass sen gick brandlarmet;) Wiiie, fick då en extra dag till att plugga igenom allt.
Så det va precis vad jag gjorde efter två pass nere på gymmet:) Första var core, i en hel timma:o Jag trodde jag skulle avlida. Och jag kan då säga att slappna av, det är inte min grej precis:D Sedan blev det squash (stavning?) en timme. Alltid så serriöst när Line och Malin är på humör;) Övertrötta kallar jag det men:) Den synen tror jag många hade gjort mkt för att se när vi springer runt där och känner oss som elefanter som springer..

Och nu är min nya dator helt lustig så måste in och lämna tbk den. Hoppas jag får en ny, men man vet juh aldirg med de där affärsnissarna. Pappa och jag ska in i mon efter jag slutat iaf:) Få se vad vi kan göra åt saken:)

Hade faktiskt tänk sova tidigt ikv så ska inte sitta här så länge till. Vi hörs mer i mon säkert:)
Kram och god natt!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0