Tisdag..

Helt snurrig i bollen är vad jag är, först trodde jag att det va måndag när jag skulle skriva rubrikern. Sen ändrade jag till så att det stod onsdag. Sen började jag fundera lite och va tvungen till att tänka efter riktigt mkt innan jga kom fram till att det är tisdag! Haha.

Men idag är det TISDAG, och dagen ha varit jobbig ifrån morgon till kväll. Bara en massa plugg och lärarna tror man ska hinna huuuur mkt som helst. Så när jag kom hem nu vid nio ikväll så satte jag mig ner och pluggade ngr tal matte. Och jag fattade faktiskt, utan att behöva frågar far min =D

Och nu har jag haft en veckars huvudvärk och den går inte bort? Börja undra vad detta är för något mystiskt? Sitter säkert ett litet mystikst djur inne i mitt huvud och biter eller ngt;)

Onsdag i mon och vi slutar redan vid 12.20 så himmelskt hääääärligt! Och därefter ska jag ner till Hanna på salongen och göra ännu en förändring^^
Och och och på Torsdag kommer Majsan hem =DD Skojskoj! Ska visa henne en film på när hon och jag va små. Line och jag satt nämligen och kollade åp filmerna i helgen och vi hittade hur mkt roligt grejs som möjligt i dom. Så vi få väll se om vi kan ta oss tid båda två att kolla på det, eller kasnke tom hela familjen nu när vi äntligen är samlade igen =)

(Har fått tbk min mobil nu, ääääntligen! Den ha varit efterlängtad)

Nahe man borde sova tidigt, eller ah det har jag sagt varje dag nu i ngr veckor... Stora ord, liten verkstad brukar man slå till med;) Men jag brukar slå till med den här ist: Sov gott alla människor!:)
/M!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0