Söndagen den 5/10-08

Hej igen:)
Nuså, nu har jag lyckats ta mig hem ifrån gymmet, varit inne i duschen en  runda och ätit en macka.
Ojojoj, vad jag pumpat idag! Usch, mina armar skakar och tjena att jag kommer kunna borsta tänderna eller överhuvud taget inte kommer kunna röra mina armar! Men säger som jag alltid säger, träningsverk, det gillar jag:)
Fick med mig Tilde ner till gymmet fast hon stannade bara på RonAerobicen och skippade Coren. Jag körde båda. Tänkte att jag ändå kunde köra på för fullt när jag ändå va där nere;)

(Tilde på bilden)

Och nu återstår det vanliga, plugget. Man gör verkligen ALLT för att slippa det! Men nu börjar klockan bli mycket och för att jag ska få in något vettigt i skallen så borde jag börja. Dock börjar jag sent i mon vilket gynnar mig ganska mkt:)

Så nahe, upp med engelskaböckerna i nyllet och kör på Malin!

Go kväll!
/M!


God morgon, eller god middag kanske man ska säga:P Klockan har hunnit bli mkt..
Förstår inte att jag alltid ska sova bort miina helgdagar..=/ Men men.

Igår for daddy och jag in till Kna för att köpa min efterlängtade dator. Och nu har vi nog fått igång allt. Bara lite bilder och musik som ska över sen äre klart!

Hann tyvär inte mer än upp ur min säng då jag ser min plugghög som låg på bordet. Jaha tänkte jag sådär ser min söndag ut. Mest ångers har jag nog för svenskberättelsen. Något förslag på vad den kan handla om? Har ingen aning över huvudtaget. Alltid lika svårt att komma på något:/
Jag ska iaf ta mig ner till gymmet för att få svettas lite. Se om det är ngr som vill hänka?  Och glöm att jag ta min cykel ner dit. Det bara sprutar ner regn juh:S Usch för det!!

Hörs senare ikv när jag varit duktig och pluggat(:
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0