Snart är det helg

Hejsan alla glada!
Snart är det helg och det gör mig överlycklig=D Skolan är faktiskt riktigt seg på torsdagar. Och jag tror att matteläraren hatar våra klass mer o mer för varje lektion som går^^ Men men! haha.

Jag cyklade hem och träffade syster igen=DD Vi satt alla och pratade tills jag frågade om hon skulle med ner till gymmet o träna.. Visst hon va på och det blev bodybalance och core, hon begav sig hemåt och jag stannade kvar för att köra yttligare ett bodystep pass. Det är förhärligt, man blir heeelt slut i hela kroppen.

Och nu har jag precis duschat och ikv har jag inget planerat! Ingen läxa tills i mon och det gör mig så lycklig:D Behöver inte ens tänka på plugget idag, i mon och på lördag.. Vad jag vet iaf..

Så i mon går vi bara till två och sen blir det hem.. Syster hade funderingar på att träna spinning så man kanske få ställa upp och hänka? aja vi få se:)

Ha en tevlig kväll:)
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0