Sjuk

Idag vaknade jag vid halv sju och huvudet va som om det skulle sprängas i tusen bitar. Kunde inte ens tänka mig en dag i skolan så jag fick ringa och sjukanmäla mig. Somnade om tills klockan blev halv ett. Riktigt skönt måste jag säga. Men direkt när jag vaknade, insåg jag att jag måste ta tag i allt mitt plugg. Så jag gjorde faktiskt klart min svenska uppsatts idag. Blev ganska mycket men får la läsa ignom den och se så allt stämmer:)
Och klockan tre var det dags för massage. Och sikka komplimanger man fick:)
"hoppas inte du skäms för din längd malin, för långa tjejer är det finaste som finns" man tackar;)
och sen va det ju att man va övertränad.. Aldrig någon som sagt så förut;) haha. Så där blidde jag lite stolt.

Sen vare hem och snabbt packa kläderna till att åka ner till sporthallen för att träna kidzen. Det gick bra trotts min stora huvudverk. Sen tog jag mig ner till gymmet och det ångrar jag. Inget vidare att träna när man inte mår bra.. Men jag klarade det också och sen blev det hem:P

Och direkt blev det plugg... Och nu har min dator redan börjat bli lustig. Ljudet på den styrs automatiskt, även om det låter coolt så är det riktigt irriterande! Få se m man kan göra ngt åt att:P Slänga den i golvet kanske? Allt funkar med våld, fråga mig;) haha

Nahe god natt, för ikv ska jag sva tidigt så jag orkar med de här två intensiva dagarna innan helg:)
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0