Ny vecka!

Igår funkade det inte att uppdatera när jag väl skulle ta mig tid på kvällen o göra det, så det får bli en idag ist:)
Har iof inte så mkt och säga ifrån igår mer än att jag drog mig ner till gymmet och trännade två pass, Ronaerobic och core:) Man blir juh sådär härligt trött efter att ha tränat det.

Idag hade vi fetesovmorgon som alla andra måndagar och det började med matte. Våran lärare i det är helt störd, tror vi ska hinna 10 sidor på en lektion? jag hinner max två. En om jag sitter med frida, för då har vi så mkt annat o babbla om så^^
Sen blev det svenska och som om detta inte va drygt då. Vi skolle skriva ngr lustiga dikter som hette ngt sjukt konstigt. Enligt mig tycker jag att en dikt ska rimma men inte det här inte... Men min blev såhär:

Skolan suger skit,
man får en massa läxor
det tar kol på en.

Denna tyckte dom va bra så dom skrev av mig=D Just vid det tillfället va jag extremt trött och hade ont i huvudet så jag va så negativ till allt.

Sista lektionen va SH och dom lektionerna är faktiskt roliga:) Kan vara för att man ha en bra lärare i det också! Härligt.

I morgon äre tisdag och det är en fullspäckad dag från 09.00 fram till 21.00.. Så ingen bra bloggdag, men ska försöka ta mig tid till att skriva ner n¨got kladd då också:) Nu ska jag nämligen äta och sen plugga. Sova tidigt för huvudvärken som jag fick förra onsdagen har fortfarande inte släppt..

God kväll! =)
/M!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0