Sen uppdatering

Tja på er:)
Blev ingen uppdatering igår eftersom dagen va planerad så tajt.. Men är kommer en snabbrepris;)

Igår:
sista dagen som jag jobbade. Lunchade med Dea och hennes pappa och min pappa på andra våningen:) Pratade om gamla minnen som vi varit med om sedan vi va små knattar;) Slutade vid lite över fyra och åkte med far hem.
Då la jag mig i sängen och vilade. Det behövdes vill jag erkänna. Men efter en timma var det dags att göra sig i ordning för fest. Vi va ngr stycken ute i mitt rum innan vi fick skjuts ner till stationen utav milans bror. Haha ja herregud! Men vi kom ner till tåget och åkte in. Tågresan va ganska så nice också men jag blev lite besviken inne i kna. Va inte alls lika roligt och det va såååå glest med folk. Riktigt tråkigt! Och jag va svin hungrig, det gjorde juh inte saken bättre precis;) Haha. Och för folk som inte känner mig, så blir jag riktigt sur om jag inte få mat.^^
Vi åkte hem och därmed somnade milan och jag så hårt att inget kunde väcka oss..

Idag:
Vaknade och såg hur rummet såg ut. Oh herregud tänkte jag, måste göra en storstädning här ute i rummet. Så det va så hur min dag fick börja. Milan gjorde frukost och jag skrubbade och skurade bort allt ifrån bord och golv.
Efter detta tänkte vi att det skulle sitta bra med en fika. Så vi drog oss ner till andra våningen och skulle fika. Men magen behövde mer än en fika så det fick bli en kycklingsallad också:) Satt där ett bra tag och pratade om gårdagen. Haha, alltid lika roligt att berätta för varandra;)
Men klockan blev mer o mer och milan och jag funderade på hur dags dom stängde en sånhär lördag (enligt mig) och söndag (enligt milan).. Jag var helt inställd på att det va lördag idag. Och milan söndag.. hmm? ^o) Tillslut kom vi fram till att det va fredag.. Haha, snacka om koll=D
Men när jag kom hem idag, hade allt folk redan hämtat sina saker så mamma o jag åkte in till kna för att köpa mig mina nya träningsskor. Äntligen säger jag!! Behövdes.

Och nu sitter jag här och orkar inte göra ngt annat än att ligga i soffan och kolla på TV.. Lägger upp bilderna ifrån igår här så ni har ngt att kolla på:)
/M!

 Emilia och jag.

 Dea, Milan och jag.

 Det blev lite rita och gissa. Här på bild: Anton, Dea, Milan och Martin.

 Tre glada människor. Kenni, Jag och Anton.

 Folk. Kenni, Flis, Dea och Anton.

 Emil och Kenni.


 Avslutar med kvällens konsverk som Martin byggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0