Så var det söndag igen..

Jaha ännu en helg avklarad. Dock blev denna helgen inte som jag hade tänkt mig. Igår hade vi gäster här hemma och jag stannade kvar och åt. Lisa kom och vi kollade sällskapsresan, asså dom är så härliga dom filmerna. Jag känner igen mig i varje situation som Stig är med om:P Iaf, klockan blev ganska mycket och jag somnade..

Sanna ringde och väckte mig och tur var väll det eftersom vi bestämt att hon skulle komma hit för vi skulle göra programmet till uppvisningen. Vid elva anlände hon på våran garageuppfart och steg in;) Vi blev klara ganska snabb! Blev en lång fikarast (som vanligt).. Klockan halv tre skulle jag vara i hallen för att ha lovat Milan att kolla på Matchen mot hästö. Duktig hon är! =D Iaf, jag skulle dit med Lisa och aaaah vad längesedan jag såg henne. Efter hon flyttat till Halmstad när skolan bröjade och sen inte sett henne på 10 hela veckor. Kändes som en evighet. Gud, man inser verkligen hur mycket man saknar henne... Men detta skulle itne vara sista gången vi skulle ses. Förmodligen hänger hon med mig på hockeyn på Onsdag och sen skulle vi se om vi kunde träffas med Milan och Flis i mon också på kvällen eftersom jag jobbar i mon..
(Matchen slutade lika)

Och det blir inget gym för mig ikv heller eftersom Hannah snart kommer upp och hämtar mig för att dra ner mig på salongen:) Mysigt!
Skulle även ringa Dea senare ikv, se om vi orkar hitta på ngt^^

/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0