Redan söndag?

Sjululu:D
Nu är jag hemkommen ifrån gymmet:D blev lite extra idag.. Först aerobicen sen core och sen hade Line och jag bokat squashen idag. Tro det eller ej, men snart har vi klämm på det där^^ Och i mon kommer jag varken kunna gå, skratta eller borsta håret:P Kommer ha sjuk träningsverk.. Kommer dit och ska lägga på mina vikter på stången, så kommer Line bakom och säger ganska kaxigt:
- Pöh, ska du inte ha mer malin?
Jojo tänkte jag, kan väll kanske lägga på ett kg till på båda sidorna.
Både hon och jag kollade på varanndra som om att vi skulle dö vilken sekund. Shiiiiiiiiet vad jobbigt!!!!:O haha!

Veckans planer nu då..
Ska träna och sen förmodar jag att jag ska ner till Hannah igen på salongen och fixa till lite saker oså:) Sen ska jag nog bara njuta av att det bara är en vecka till lov. Det är härligt!!

(Line på bilden)

Nahe, ska kika runt lite här på nätet nu så vi hörs i mon:)
Tjipptjipp!
/M!


Helgen går allt för snabbt och känns som man inte hinner med att göra ngt alls?
Sitter här med denna äckliga matteboken i mitt knä, förstår absolut ingenting! Kan vara för att min mattelärare är sämst i hela världen på att ha genomgångar, han tar sånna självklara saker när det inte ens ha något med kapitlet o göra! Nej jag blir så deprimerad att ajg tänker säga i mon på lektionen hur läget ser ut! Lite värre är att vi ha matteprov på torsdag så vore juh en fördel att man förstod vad som kommer att komma..

Dessutom är naturkunskapen också ett helvete! Ska göra en fjantig rapport om en blåstång?:S Då undrar man juh om det är nödvändigt? Den ska dock vara inlämnad på fredag så hinner kanske med det i veckan, men hade varit skönt att få slänga den på honom på tisdagens lektion! Puuuuuuuuuuuuuust!!!!
Ska inte lägga ner mycket energi på detta iaf!

Posetivt är att jag ska träna ikv:D Tro det eller ej, men Line ville hänga på idag:) Så det blir skoj skoj..
Nahe jag ska fan skita i läxorna för jag spyr snart på det!!!
Så nu ska jag lägga mig i sängen och bara ta det lugnt, som man kunde göra förut på helgerna:)
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0