Ont i huvudet..

Idag mådde jag prima ballerina när jag vaknade i min härligt varma säng:) Dock föll det där prima ballerina precis när jag satte mig ner vid bänken på första lektionen idag..
Jädra vilken huvudvärk jag fick och har fortfarande kvar. Jag trodde jag skulle avlida! Först trodde jag att det va min migrän som var påväg tbk.. Har haft värsta migränanfallen förut som slutade med att man blev sängliggande i runt 5 timmar och spydde konstant. Men har inte haft det sen i somras så jag blev lite fundersam.
Jag sjukanmälde mig, för i skolan kunde jag då inte vara kvar!
Kom inte längre upp än till pappas jobb där jag svängde inom och slängde i mig en massa olika tabletter. Och jag som blir så lustig av sånna medel. Jag blir typ "taggad".. Haha. Aja, jag kände att jag kommer inte palla hela vägen hem, så jag fick lägga mig i deras massagestol i en timme.
Hade bokat tid hos Hanna på salongen så jag fick rusa ner dit och det blev juh inte bättre att sitta där med allt ljud osv.. Men det tog två timmar och pappa körde hem mig! Kastade mig på sängen och somnade direkt. Vaknade upp av att mamma kom in och la sin riktigt kalla hand på min kind. Snacka om att jag blidde sur?;) haha!
Men klockan hade redan hunnit bli fyra och jag har barnen själv idag på gympan så fick åka ner dit..
Jobbigt det måste vara att ha en ledare som inte kan ge fullt ut?? Sorry kids!

Men nu är jag hemma iaf, pappa hade köpt en bakelse till mig för han tror att huvudvärken går över med hjälp av en sådan. Haha, han är för rolig min far:D Åt en liten bit på den och 100 spänn till den som kan äta en hel bakelse utan att spy eller få ont i magen! Jag tycker bara det växer och växer i munnen på mig. Men tack för tanken pappis :D

Har fortfarande grymt ont så det blir sängen tidigt ikv. Och nu SKA jag verkligen följa det jag säger!!!

I morgon äre torsdag och det betyder att snart är det heeelg:D Haha! Syrran kommer hem i mon också.
Ska skriva en bokrecension om min engelskabok "the outsiders", blir nog ett telefonsamtal till Line ikv som läser samma bok;) Se om vi kommit fram till samma sak^^ Dock var hon på sidan 30 utav 220 sista jag pratade med henne så detta kan bli bra! haha.

I mon ska jag träna, blev inget idag eftersom huvudet inte tillät mig till att gå ner dit.. Så i mon blire extra långt och extra jobbigt, extra extra;) haha. Nej, plugga klart matten sen är det sängen som gäller Malin!

/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0